Druk tapet na zamówienie
  • Znajdź zdjęcielub dodaj własne
  • Dopasuj zdjęciewymiary, materiał, kadrowanie
  • Złóż zamówieniedokonaj zakupu

FAQ

  1. Jak złożyć zamówienie na drukfototapety?

    pośród wszystkich naszych propozycji wybierasz dany wzór ze zdjęciem bądź wgrywasz własną grafikę. Dzięki prostemu w obsłudze edytorowi wyznaczasz ostateczny kształt i rozmiar tapety. Tutaj decydujesz o materiale na jakim ma być wykonany druk tapety. Na sam koniec dodajesz zamówienie do koszyka. Aby ostatecznie sfinalizować zamówienie dokonujesz zapłaty – nie dotyczy opcji płatność przy odbiorze.

  2. Jaki jest średni czas realizacji?

    Jeśli zamawiasz u nas standardową przesyłkę czas realizacji nie powinien przekroczyć 7 dni roboczych. O ewentualnych opóźnieniach informujemy telefonicznie lub mailowo. W przypadku zamówienia hurtowego czas realizacji jest dłuższy i określany indywidualnie w zależności od jego ilości.

  3. Czy jest możliwość wydruku z własnego zdjęcia?

    Tak. Wystarczy tylko, że wybierzesz opcję dodaj zdjęcie przy wyborze wzoru. Pamiętaj jednak, że wybrane zdjęcie musi mieć wysoką rozdzielczość mierzoną w DPI aby tapeta zachowała swoją jakość. O wszelkich nieprawidłowościach w rozmiarze zdjęcia będziemy Państwa informować. Zalecana rozdzielczość to 300-150dpi.

  4. Jaki jest koszt wysyłki i czy jest wliczony w cenę tapety?

    Dokładny koszt wysyłki jest w zakładce Dostawa i formy płatności i nie jest on wliczony w cenę tapety. Koszt wysyłki dotyczy zamówień standardowych. W przypadku zamówień hurtowych, koszt wysyłki jest wyceniany indywidualnie w zależności od ilości.

  5. Jak znaleźć odpowiedni wzór tapety dla siebie?

    W naszym serwisie znajdziesz ogrom wzorów i grafik. W pierwszym wrażeniu może się to wydać przytłaczające, ale staramy się by wyszukiwanie było jak najbardziej intuicyjne dla klienta. Po wpisaniu kluczowego słowa na pewno wybierzesz coś dla siebie. Możesz wyszukać grafikę o konkretnej tematyce lub po pomieszczeniu, w którym ma zostać położona fototapeta.

  6. Czy mogę zapłacić przy odbiorze?

    Tak. Dajemy wszystkim klientom taką możliwość.

  7. Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

    Oczywiście. Należy to jednak odpowiednio wcześniej skonsultować z nami.

  8. Czy mogę zareklamować fototapetę?

    Jeżeli tylko produkt posiada wadę, bądź usterkę z naszej winy to oczywiście, każdemu klientowi przysługuje prawo do reklamacji produktu. Aczkolwiek jeśli sam źle dobrałeś wzór bądź źle podałeś wymiary to taka reklamacja nie będzie uwzględniona. Dlatego prosimy o przemyślane zakupy.

  9. Czy zamówioną fototapetę mogę przykleić w pokoju małego dziecka/noworodka?

    Jak najbardziej. Nasze tapety są w stu procentach ekologiczne. Tusze których używamy do wydruku są tuszami wodnymi dzięki czemu są bezwonne, nietoksyczne oraz nie powodują żadnych podrażnień w kontakcie ze skórą.

  10. Czy wasze tapety również posiadają laminat?

    Nie. Nasze tapety nie posiadają laminatu ponieważ przy technologii druku lateksowego laminat jest zbędny. Nasze tapety posiadają wysoką odporność na ścieralność.

  11. Jak kleić tapetę?

    Krok po kroku jest opisany w dziale Instrukcja klejenia tapety. Pamiętaj również, że pomoc drugiej osoby jest nieodzowna. Nie radzimy kleić fototapety w pojedynkę.

  12. Jakiego użyć kleju?

    Każdy uniwersalny klej nada się do położenia naszej tapety. Należy jednak zwrócić uwagę jaki mamy typ tapety i uwzględnić to przy rozrabianiu kleju.

  13. Czy mogę zmienić/usunąć dany element we wzorze danej fototapety?

    Istnieje taka możliwość po przednim skontaktowaniu się z nami – przed kliknięciem zamów. Usługa taka będzie dodatkowo płatna.

  14. Czy drukowana fototapeta posiada tzw. zakładki czy bryty drukowane na równo?

    Wszystko zależy od Państwa. W opcjach przy zamawianiu możemy wybrać brak zakładki lub z zakładką (maks. 2cm).

  15. Czy jest możliwość zmiany zamówienia po kliknięciu zamów?

    Wszystko zależy od tego na jakim etapie jest produkcja. Jeśli w miarę szybko Państwo zgłoszą poprawkę być może uda nam się coś jeszcze zmienić. W tym celu niezwłocznie skontaktuj się z nami telefonicznie.

  16. eśli jeden bryt ulegnie zniszczeniu przy klejeniu tapety to czy jesteście w stanie wydrukować mi tylko ten jeden bryt czy muszę zamawiać całą tapetę?

    Tutaj jesteśmy po stronie klienta. Bezproblemowo możemy odpłatnie dodrukować bryty które uległy zniszczeniu.


Druk-Tapet.pl © 2017. Wszelkie prawa zastrzeżone.